more info on what goes on here in McGilly World

Sunday, November 8, 2009

The Epitome of Redneck...

I took this  my good friend Cha took this yesterday at the biggest red neck gathering you could ever wish not to attend... she laughed her ASS off as she told me "well you have finally experienced SOUTH GA... true SOUTH GA!!!!"

There'a a whole nother post a-comin' describing this day of greased pigs, old mules and shih tzu's... yeah you heard me..shih tzu's in strollers. I'm booking Mac and Daisy in with my local plastic surgeon (I have connections) to see what he can do to disguise them seeing as their breed is now the most favored of the banjo playin' hill billies in the South. These dogs are Chinese Royalty!!! I'm disgusted.

For now be content to feast your eyes on this little beauty... if  you're wondering why Cha took it?? I was just to downright humiliated to be there and feared they would actually pose!!!!!

Click on it to see the full size.. I decided that linking it this way would be for the best increase traffic to my Twitpics page!! LOL!!!

The epitome of Red Neck!!  on Twitpic

11 comments:

otin said...

Looks like a picture from around here!

otin said...

Delete your spam!

McGillicutty said...

Man I can't believe what shit you get on the comments these days!!! LOL...now everyone wants to know what my spam was dontcha?? huh.. you know you do..and leave it to the redneck post to bring out the spammers!!!

Marion Williams-Bennett said...

that's one fine country gatherin'...and some fine lookin' man flesh...

Stacy (the Random Cool Chick) said...

Crap! I'm late - so I didn't get to see the spam!! :)

That little gathering looks..... Innnnnteresting! :)

I'm SO looking forward to the "whole nother post a-comin' describing the day of greased pigs, old mules and shih tzu's in strollers"! :)

rxBambi said...

I didn't get to see the spam either!! But I'm luvin them rednecks!

The Peach Tart said...

These look like some of my family

marinik said...

too funny... the overalls... just look sooo sexy :))

McGillicutty said...

Ladies.... calm down, calm down, I know they're mighty sexy and all if you really want me to arrange an introduction I can... just let me know when!!!

Barb said...

Are you sure you weren't in Alabama? I think I've seen that guy with the tattoo before.

McGillicutty said...

Barb...I think i was in Missibamgia, or to be perfectly frank, hell!!!